2010. április 14., szerda

Rajz



Kértétek és én lerajzoltam!

14 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Nagyon helyes szitakötő!!Köszönöm a mintáját.

Jutka írta...

Nagyon jók lettek.
Gratulálok!!!!
Mintát küldtem freemail-ban

Tímea írta...

Nagyon állati!!!! :)))))))
Beleszerettem!
Köszi a mintát!

Monessa írta...

De jó pofa...Nagyon aranyos!Köszi a mintát!:))

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Nagyon aranyos, köszönöm szépen hogy megosztottad a mintáját!

Ági mama írta...

Köszönöm!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Naaagyon aranyosak ezek a szitakötők! Én is köszönöm!
Puszi! :)

ireneli írta...

Que bonito!!!!!

Unknown írta...

Évi, én is díjazlak, mert megérdemled!
Pussz!

ePulido írta...

it´s soooo beautiful ¡thanks for the pattern!

Fákó.Orsi írta...

Nagyon cuki! Lementettem:-)

Valerie írta...

Fantasztikus, köszi szepen!

horimarika írta...

KÖSZÖNÖM EZT AZ ARANYOS MINTÁT! IMÁDOM!

Erika írta...

Csak most találtam erre a mintára, köszönöm szépen!!!