2009. június 21., vasárnap

Blog-díj




Ezt a díjat ezen a héten kaptam Marta Coimra-tól !
Nagyon meglepődtem ,de persze örültem is
hogy van akinek tetszik a blogom !
Thank you very much Marta !!!!!
Az e-mailt angolul kaptam így nem biztos ,hogy jól értelmezem .
A díj szabályai :
1, a díjat ki kell rakni a blogodra
2, akitől kaptad annak a linkjét szintén fel kell tüntetni
3, majd 15 neked tetsző blogot kell keresni akinek átadod a díjat,
és ezt feltünteted a saját oldaladon
Én a jobb oldalt feltüntetett blogoknak adom tovább a díjat, mert érdekes és csodás emberek ezen oldalak tulajdonosai , akiktől igazán sokat tanulok .

10 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm Éva, megtiszteltetés!

Most tettem fel az én kisvirágosomat...

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Először is gratulálok a díjadhoz! Elhiszem, hogy meglepődtél, és örültél is egyben. :) Nagyon jó érzés! Én is ugyanezt éreztem, amikor a blogodban megláttam a nyerteseid között a nevem. :) Köszönöm szépen! Nagyon aranyos vagy! :)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Az előző megjegyzésemre hibát jelzett a rendszer, ezért megpróbálok újra írni, ha mégis felkerül az előző, akkor elnézést kérek. Bár gratulációból soha nem elég! :)))
Először is gratulálok a díjadhoz! Elhiszem, hogy meglepődtél, és örültél is egyben. Én ugyanezt éreztem, amikor megláttam a nevem a "nyerteseid" között. Nagyon szépen köszönöm! Nagyon jól esett! Ez az első díjam! :))) Köszönöm, és minden jót kívánok! :)

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Köszönöm POÉ, nagyon kedves vagy! Én pedig sok szeretettel GRATULÁLOK Neked!!!!
Ha van kedved, látogass el a HOTDOG-os profilomba is! URL címe: http://tagok.hotdog.hu/Ildika76
Érezd magad kellemesen Nálam!!!!
Mégegyszer nagyon köszönöm!!!!!!!

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm, és megleptél azzal, hogy ilyen kiemelt helyet foglalok el Nálad :)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Az előző mano voltam, csak elfelejtettem kilépni a másik google fikomból... :D

Manka írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat! Nagyon örülök, hogy rám is gondoltál!

Teca írta...

Köszönöm szépen,hogy gondoltál rám!
Gratulálok Neked a díjhoz,mert igazán szemetgyönyörködtetők a munkáid!

N Zsuzsa írta...

Köszönöm a megtiszteltetést, hamarosan felteszem! Szépek a gyöngyeid!!

Tímea írta...

Köszönöm szépen a díjat!
Nagyon jól esett, hogy rám is gondoltál!